NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية بدايتي في السكس مع مدرستي واصحابي البنات وأخواتي ـ حتي الجزء الثاني 3/5/2024

lovehotsex

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
10 أبريل 2024
المشاركات
9
مستوى التفاعل
42
نقاط
168
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مقدمة
نتعرف الاول على الشخصيات
الاسامى الموجودة معنا مش حقيقية لاحترام الخصوصية
انا على شاب مش وسيم قوى متوسط الحجم ذبي طولة ٢٢ سم
مى صحبتى بنت جميلة جدا جسمها حلو بزازه متوسطة ومش طويلة ولا قصيرة
اسماء تكون صحبة مى الاولى بس هى مش في جمال مي هى جسمها حلو بس
شهد بنت اتعرفت عليها من المدرسة جميلة وتحس كدا انها مش من مصر جميلة وسطها حلو رفيعة وبزازها تحفة
اختى الصغيرة في جميلة جدا جسمها صغير و حلو قوى
كدا اتعرفنا على الشخصيات الاساسية اللى هيكون ليها دور كبير وفيه لسا شخصيات بس هنتعرف عليهم قدام

نبتدى الحكاية من اول ما كونت في الاعدادى كانت مدرسة صغيرة في البلد اللى كنت فيها كانوا اصحابي مش كتير كانوا اتنين او تلاتة بالكتير انا صحيت وروحت المدرسة عادى ذي اي يوم اقابل صحابي ونلعب شوية ونطلع الفصل كانت احدى المدرسات بتعتى صغيرة كان عدها حوالى 25 سنة بس مش متزوجة كانت المدرسة دى بتيجى المدرسة بلبس مش كويس كانت تدخل الفصل تشرح شوية وتقعد تبص علينا وترقبنا وهى بتشوف الواجب بتعنا لحد ما جت المدرسة فيوم بالبس مش كويس خالص مفتوح من عند بزازها وقصير من عند رجلها ودخلت علينا الفصل انا كنت لسة مش اعرف حاجة عن السكس وكدا فكان الموضوع عادى بالنسبة ليا دخلت الفصل شرحت وشافت الواجب وقعدت على الكرسي وهنا يبدا السكس الخاص بيا كانت قعدة على الكورسي وفاتحة رجليها الاتنين و الاندر بتعها ظهر ليا و واحدة واحدة لحظت انى ببص على الاندر بتعها بدات تفتح رجلها ليا وانا كنت منحرج ومش كنت عارف اعمل اي لحد ما لقيت ماية من كسها على الاندر مش كنت عارف الماية دى بتاعه اي وبعد كدا عرفت ان دا هو العسل بتعها وبعد ما شوفت العسل بتعها مغرق الاندر الحصة خلصت وفجأةلقيتها بتنادى عليا وبتقولى تعالى عوزاك تحت ونزل معها و دخلت حمام كان مقفول لسة بيتصلح وقالت ليا تعالى ورايا وانا روحت لانى مش كنت عارف حاجة اه وهى لابسة جيبة مش طويلة ومش قصيرة
انا : احنا بنعمل اي هنا
المدرسة: مش تخاف اي رأيك في اللى شوفتة فوق
انا : بأحراج هو اي اللى كان على هدومك دا
المدرسة: هو انت مش تعرف اي دا
انا : لا اول مرة اشوفة وبعدين هى مش دى كدا انتى عملتى حمام على نفسك
المدرسة : بكل شرمطة لا وبتقول كدا وهى بتخلع الاندر بتعها وراحت مسكتوا في ايديها وقالت ليا دا اسموا عسل البنت بتنزلوا من كسها لما بتكون هيجانة
انا مش كنت عارف اي الكلام دا والمدرسة دى كانت حاطة عينها عليا كل ما تدخل الفصل وانا كنت مش مهتم لانى كنت بحبها اكنها الاستاذة بتاعتى بس
نرجع للموضوع هى كانت عمالة تشرح كل حاجة ليا من الكس والبزاز و المص واللحس وكل حاجة وراحت قاعدة قدامى على الارض وفاتحة رجليها ليا وبتورينى كسها الوردى الجميل انا فجاه لقيت ذبي بدا يقف وكان طولة ساعتها ١٦ سم وهى فاتحة كسها المحلوق و الوردى ليا وانا كنت مكسوف منها ومش عارف اعمل اي لحد ما هى قالت ليا تعال اللحس ليا كسي انا كنت قرفان من الموضوع دا بس واحدة واحدة بدأت اشم ريحة كسها الجميلة وبدأت احط شفايفى على كسها وهى بتقولى اعمل اي لحد ما لقيت كسها بينزل عسل بكترة وهي صوتها عمال يعلى وتصوت وانا بلحس كسها حسيت بحاجة ناشفة وبتشوك في كسها ورحت ضاغط عليها جامد بأيدى انا حرفيا كنت شوية وشدها من مكنها بس فجأة لقيتها صوتت وصوتها بقا عالى ولقيتها عملت ماية في وشي وعرف بعد كدا ان دا اسموا البظر والقذف دا اسموا الرعشة وبعد ما خلصت لقيتها بتقولى دورك انت تتمتع وانا مش فاهم لقيتها مسكت البنطلون وراحة منزلاه تحت هو الشورت ومسكت ذبي وتقولى ذبك تخين كدا ليه ها هو منظرى وانا شرموطة عجبك وبدأت تلحس فية شيوة وروحت جايب لبنى في بقها بعد كدا هى لبسة هدومها وانا كمان وطلعنا من غير ما حد يلاحظ اي حاجة ومشيت في اليوم دا وانا سرحان في اللى حصل و اي اللى انا عملتوا دا روحت روحت دروسي ودخلت ذاكرت وخلصت اللى عليا و بعديها افتكرت اللى حصل الصبح طلعت اشوف مين اللى صاحى من اخواتى لقيت الكل نايم فا دخلت الاوضة بتاعتى وفتحت الكمبيوتر ودخلت على النت وبدأت ابحث عن السكس و فليوم دا انا عملت اكتر من عشر مرات عادة سرية او ضربت عشرة ودخلت نمت و فليوم التانى صحيت وروحت المدرسة ودخلت نفس المدرسة وكانت جميلة قو يوميها وبدأت تيجى نحيتى وتغرينى وانا ذبي وقف خلاص وبعد الحصة ما خلصت جت الراحة او الفسحة ونزلت مع المدرسة وقولتها انا عاوز انيكك من كسك ذي في الافلام
المدرسة : انت عرفت الكلام دا منين
انا : انا امبارح دخلت على النت وشوفت كل حاجة وعرفت كمان
المدرسة : ضحكت وراحت شدانى من ايدى ودخلنا نفس الحمام و قفلت الباب وقعدت قدامى وطلعت ذبي اللى كان خلاص على اخرة و بدأت تمص فية وانا مش قادر وجيبت لبنى في بقها وهى بلعتة كله وبعد كدا خلعت هدومها ونزلت لحست كسها وامص بظرها لحد ما طلعت العسل بتعها وبعدا كدا مسكة ذبي وبدات تدخلة في طيزها وتقولى هنا هتحس بشعور احسن من الكس وانا بدات انيك فيها و هى مستمتعة بس هى كانت مفتوحة من طيزها قبل كدا من حبيبها بس حبيبها سابها ومشي وبعد ما نكتها في طيزها وجيبت لبنى في طيزها راحت نايمة على بطنها ودخلت ذبي للمرة التانية في طيزها وانا عمال اعمل فيها ذي الافلام وبعمل كل حاجة حد ما طلعت دبوس من الطرحة بتعتها وروحت غارس الدبوس في حلمة بزازها وهى وراحت مصوتة من الالم وقالت ليا انى اطلعها وانا مش اديت لكلامها اهتمام وفضلت انيك فيها وانا بلعب في بزازها وكسها وهى تصرخ من الالم والددبوس اللى في بزها وتعيط لانى كنت خرجت الدبوس وغرستة تانى في بزها اكتر من تلت مرات او اربعة لحد ما جبت لبنى في طيزها وخلصت وسحبت الدبوس من بزها الجميل وهى تقولى انت لو عنت تعمل كدا تانى انا مش هخليك تعمل معايا تانى وهنا روحت عامل حركها شوفتها في فلم و روحت دايس برجلى على رسها وضربتها على طيزها جامد قولت ليها انا اعمل اللى انا عاوزة فاهمة يا شرموطة وهى مش مصدقة نفسها وبعد ما تمالك نفسها قامت وقالت ليا ماشي وانا تحت امرك ولبست هدومى وهى كمان وطلعنا ذي كل مرة من غير ما حد ياخد باله منى او منها

وكدا يكون الجزا الاول انتها انا حذفت بعض الامور الغير مهما واختصرت الموضوع مع المدرسة عليكم

الجزا التانى
بعد شهرين من النيك المستمر مع المدرسة بتاعتى ونيك الطيز في حمام المدرسة المهجور عرفت كل حاجة عن السكس من اول سكس الرومانسي لحد سكس التعذيب وهنا قررت ان انيك اي بنت تعجبنى بس الاول اخلى المدرسة بتاعتى تكون عبدة عندى وبدات افكر في الموضوع دا لحد ما قالت ليا ان اخوتها وابوها وامها مسافرين اسبوع مصيف وان هى هتقعد في البيت لوحدها وان هى عاوزانى ابات معها بحكم ان احنا جيران واكتر كمان قولت ليها ماشي بس قولى لابويا الاول وفعلا حصل وابويا وافق و جهزت هدومى وحاجتى وانا طالع من البيت شوفت الصيدالية اللى قدام البيت مفتوحة روحت داخل واشتريت ابر حقن علشان استخدمها خلصت وطلعت البيت بتاع المدرسة علشان نبدا السكس التعذيب واخليها عبدة عندى طلعت خبطت على الباب وفتحت ليا وهى لابسة برا واندر فتلة كانت حرفيا جامدة بزازها باينة من تحت البرا وكسها مش باين قوى بس طيازها البيضة كانت مثيرة قوى لدرجة ان ذبي وقف على طيزها ومش قدرت امسك نفسي بولقيتنى بدخلها لجوة بسرعة وبقولها الشرموطة طالعة تفتح الباب بالهدوم دى لية هو افرض مش انا اللى خبطت عليكى كنت هتعملى اي هى بكل شرمطة هخلى الشخص دا ينكنى انا هنا اتعصبت وروحت رابط ايديها ورجليها وهى كانت بتقاوم بس مش عارفة تفلت لانها كانت نوعا ما صغيرة شوية وبعد ما ربطها طلعت الابر اللى انا اشتريتها وخلعت الاحزام وقولت ليها يعنى هتخلى اي حد ينيكك يا شرموطة لي هو انت مش شيفانى راجل وهى تقولى لا انت راجل بس ابوس ايدك بلاش ضرب علشان مش بقدر استحمل انا مش خت كلامها في بالى وروحت نازل بالحزام على طيزها وكسها وهى من الالم مش قدرت تستحمل وفضلت تصرخ وتهدد فيا انها هتخلينى اسقط لو مش بطلت ضرب فيها انا اتعصبت اكتر وفضلت اضرب فيها وعلى كل حتة في جسمها بالحزام لحد ما بزازها وطيزها وكسها من كتر الضرب خلاص بقوا زى الدم وقولت ليا هتخلينى اسقط ردت عليا وهى بتعيت انا اسفة خلاص مش هعمل حاجة ممكن تفكنى يا على دا انا حبيبتك نورا اه هو دا اسم الاستاذة انا رديت عليها اسمى سيدك على وبعدين انتى لما تكونى معايا انا انتى تكونى الشرموطة والخدامة بتاعتى فاهما ولا لا قالت ليا انا موافقة بس فكنى بقا انا قولت ليها لا وطلعت الابر اللى كانت معيا وحطيت اتنين في حلمة بزازها و واحدة في بظرها و واحدة في خرم طيزها من برا وهى عمالة تصرخ من الالم وانا اقول ليها مش اسمعلك صوت فاهمه ولا لا هى سكتت روحت منزل ايدى على كسها وبلمس بظرها راحت مطلعا ااااااااااه بكل شرمطة انا مش قولت ليكى مس اسمع صوت طلعى لسانك اول ما طلعت لسانها مسكتوا بايدى وطلعت ابرا من معايا وغرستها في لسانها هى من كتر الالم جابت عسلها للمرة الاولى وانا علان اطفي نار اللى جوايا سبتها على الوضع دا من 6 المغرب لحد الساعة 12 بليل وكل شوية اروح اضرب فيها بالحزام و احرك الابر بصبعى هى مغروسه جواها وهى مش تستحمل وتجيب نافورة عسل في كل مرة لحد ما قررت اخيرا انى انيكها روحت رايح عندها وطلعت الابرة من لسنها وبوستها بوسة صغيرة قولت ليا عاوزه تتناكى يا لبوة ردت عليا ايوا انا ضربت طيزها بايدى صرخت اااااااااااه كفية ضرب يا سيدى انا خلاص مش اقدر استحمل الضرب انا سكت عن الضرب وخليتها وهى مربوطة انها تبوسنى وفضلنا كنا نبوس بعض لحد ما نورا قالت ليا انها مش قادرة وعاوزه ذبي في طيزها انا خلعت بنطلونى وطلعت ذبي علشان تمصة وفضلت احشر ذبي في بقها لحد ما تنخق واروح مطلع ذبي وهى كل ما ادخل ذبي في كسها تنزل رياله من يقها بكتر وانا اخد الرياله دى واحطها على ايدى و على كهسا وطيزها و ابعبص فيها لحد ما جيبت لبنى وهي جابت عسلها قومت وذبي واقف ودخلتوا في طيزها وهى بوضع الدوجى ومربوطة ولسة الابر في بزازها وكسها وخرم طيزها وانا بنيك فيها وهى تصرخ من الالم لان الابرة اللى في بظرها و طيزها بيتحركوا وانا بلعب في كسها وبنيك طيزها وتصرخ اااااااه يا على لا اااااااه ابوس ايدك يا سيدى ابوس ايدك طلع الابر منى اااااااااااه كفاية وانا مش معبر فيها وبلعب في الابرة اللى في بظرها لحد ما جبت لبنى وهى جابت عسلها خلصنا الساعة واحدة بليل انا دخلت نمت على السرير وسبتها في الصالة زى مهى مربوطة والابر في كسها وطيزها وبزازها هى بتترجانى انى افكها واطلع الابر بي مش اهتميت و دخلت الاوضة وقفلت الباب ونمت صحيت تانى يوم الساعة 6 طلعت اشوف هى عاملة اية وكانت المفاجة كسها وارم هو وخرم طيزها و حلمة بزازها الاتنين انا مش اهتميت صحيتها وانا حاطت ايدى على كسها وهي اااه براحة اول ما خدت بالها ان كسها وارم هو حلمة بزازها اتصدمت وانا عمال اللعب في كسها وبزازها وهى ااااه كفاية ابوس ايدك انا اسفة خلاص معلش انا شرموطة سبنى هنا هي صعبت عليا فا قررت انى اشيل الابر من جسمها وبعد ما طلعت الابر كمية ددمم كبيرة نزلت من بظرها وطيزها وبزازها وفكيتها ودخلنا الحمام استحمينا وطلعنا دخلنا الاوضة وانا قعدت اللعب في كسها والحس فية وفي طيزها لحد ما جابت عسلها وشربت عسلها كلوا كان طعموا حلو وافضل من اى مرة قبل كدا وبعدها لما حسيت انها مش عانت قادرة تستحمل دخلت ذبي في كسها وكان دا اغبى قرار لانها كانت لسه بنت بنوت ايو الشرموطة نورا طلعت عذراء انا اتصدمت وهي كمان لانها مش كانت تتخيل ان اللى هيفتحها تلميذها انا كلمتها اي هو العرص اللى فتح طيزك مش فتح كسك ليه هي اتصدمت وقالت ليا انت عرفت ازاى انى كنت مفتوحة من طيزى قبل كدا انا بكل عصيبة انا اللى اسال بس ردت عليا وقالت ليا ان خطيبها قبل ما يسبها و في الشهر الاول من الخطوبة كان بينيكنى في طيزى بس وبعد ما زهق منى سابنى ومشي العرص انا فضلت انيك فيها لحد ما حسيت انى هجيب لبنى وطلعت ذبي من كسها وخليتها تشرب لبنى كلوا وبعد الاسبوع دا مخلص وقبل ما اهلها يوصلوا البيت طلعت من معاها علبة متوسطة الحجم كدا وقالت ليا ان ادهن بيها ذبي كل يوم علشان يكبر وانا وافقت وخت منها العلبة ودا كان غلط كبير لان بعد تقريبا سنة ونص الكريم دا كان مفعولة قوى عليا لان خلى ذبي يطول ويتخن لحد ما بقا بيشبة الحصان حرفيا وانا بكتب القصة دى ذبي طولة 40 سم هتعرفوا كل حاجة قدام انا بعد ما اخت علبة الكريم وقبل ما اروح قولت ليها تجهز اختها اسيل اللى اصغر منى واللى كانت في ستة ابتدائي للنيك هي رفضت بس بعد كدا واصرار منى وافقت وقالت انها هتعمل اللى عليها
كدا يكون الجزاء التانى خلص والجزاء التالت بعد يوم او يومين من دلوقتى الجزا التالت هيكون حماس واثارة كبيرة حرفيا فااستعدوا
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Elpopa, El fouly, yousefjo52 و 37 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و wtah2016
كمل يا برنس بس ياريت تظبط الاحداث
 
  • عجبني
التفاعلات: wtah2016
الجزاء التانى
 
  • عجبني
التفاعلات: wtah2016
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: wtah2016
مقدمة
نتعرف الاول على الشخصيات
الاسامى الموجودة معنا مش حقيقية لاحترام الخصوصية
انا على شاب مش وسيم قوى متوسط الحجم ذبي طولة ٢٢ سم
مى صحبتى بنت جميلة جدا جسمها حلو بزازه متوسطة ومش طويلة ولا قصيرة
اسماء تكون صحبة مى الاولى بس هى مش في جمال مي هى جسمها حلو بس
شهد بنت اتعرفت عليها من المدرسة جميلة وتحس كدا انها مش من مصر جميلة وسطها حلو رفيعة وبزازها تحفة
اختى الصغيرة في جميلة جدا جسمها صغير و حلو قوى
كدا اتعرفنا على الشخصيات الاساسية اللى هيكون ليها دور كبير وفيه لسا شخصيات بس هنتعرف عليهم قدام

نبتدى الحكاية من اول ما كونت في الاعدادى كانت مدرسة صغيرة في البلد اللى كنت فيها كانوا اصحابي مش كتير كانوا اتنين او تلاتة بالكتير انا صحيت وروحت المدرسة عادى ذي اي يوم اقابل صحابي ونلعب شوية ونطلع الفصل كانت احدى المدرسات بتعتى صغيرة كان عدها حوالى 25 سنة بس مش متزوجة كانت المدرسة دى بتيجى المدرسة بلبس مش كويس كانت تدخل الفصل تشرح شوية وتقعد تبص علينا وترقبنا وهى بتشوف الواجب بتعنا لحد ما جت المدرسة فيوم بالبس مش كويس خالص مفتوح من عند بزازها وقصير من عند رجلها ودخلت علينا الفصل انا كنت لسة مش اعرف حاجة عن السكس وكدا فكان الموضوع عادى بالنسبة ليا دخلت الفصل شرحت وشافت الواجب وقعدت على الكرسي وهنا يبدا السكس الخاص بيا كانت قعدة على الكورسي وفاتحة رجليها الاتنين و الاندر بتعها ظهر ليا و واحدة واحدة لحظت انى ببص على الاندر بتعها بدات تفتح رجلها ليا وانا كنت منحرج ومش كنت عارف اعمل اي لحد ما لقيت ماية من كسها على الاندر مش كنت عارف الماية دى بتاعه اي وبعد كدا عرفت ان دا هو العسل بتعها وبعد ما شوفت العسل بتعها مغرق الاندر الحصة خلصت وفجأةلقيتها بتنادى عليا وبتقولى تعالى عوزاك تحت ونزل معها و دخلت حمام كان مقفول لسة بيتصلح وقالت ليا تعالى ورايا وانا روحت لانى مش كنت عارف حاجة اه وهى لابسة جيبة مش طويلة ومش قصيرة
انا : احنا بنعمل اي هنا
المدرسة: مش تخاف اي رأيك في اللى شوفتة فوق
انا : بأحراج هو اي اللى كان على هدومك دا
المدرسة: هو انت مش تعرف اي دا
انا : لا اول مرة اشوفة وبعدين هى مش دى كدا انتى عملتى حمام على نفسك
المدرسة : بكل شرمطة لا وبتقول كدا وهى بتخلع الاندر بتعها وراحت مسكتوا في ايديها وقالت ليا دا اسموا عسل البنت بتنزلوا من كسها لما بتكون هيجانة
انا مش كنت عارف اي الكلام دا والمدرسة دى كانت حاطة عينها عليا كل ما تدخل الفصل وانا كنت مش مهتم لانى كنت بحبها اكنها الاستاذة بتاعتى بس
نرجع للموضوع هى كانت عمالة تشرح كل حاجة ليا من الكس والبزاز و المص واللحس وكل حاجة وراحت قاعدة قدامى على الارض وفاتحة رجليها ليا وبتورينى كسها الوردى الجميل انا فجاه لقيت ذبي بدا يقف وكان طولة ساعتها ١٦ سم وهى فاتحة كسها المحلوق و الوردى ليا وانا كنت مكسوف منها ومش عارف اعمل اي لحد ما هى قالت ليا تعال اللحس ليا كسي انا كنت قرفان من الموضوع دا بس واحدة واحدة بدأت اشم ريحة كسها الجميلة وبدأت احط شفايفى على كسها وهى بتقولى اعمل اي لحد ما لقيت كسها بينزل عسل بكترة وهي صوتها عمال يعلى وتصوت وانا بلحس كسها حسيت بحاجة ناشفة وبتشوك في كسها ورحت ضاغط عليها جامد بأيدى انا حرفيا كنت شوية وشدها من مكنها بس فجأة لقيتها صوتت وصوتها بقا عالى ولقيتها عملت ماية في وشي وعرف بعد كدا ان دا اسموا البظر والقذف دا اسموا الرعشة وبعد ما خلصت لقيتها بتقولى دورك انت تتمتع وانا مش فاهم لقيتها مسكت البنطلون وراحة منزلاه تحت هو الشورت ومسكت ذبي وتقولى ذبك تخين كدا ليه ها هو منظرى وانا شرموطة عجبك وبدأت تلحس فية شيوة وروحت جايب لبنى في بقها بعد كدا هى لبسة هدومها وانا كمان وطلعنا من غير ما حد يلاحظ اي حاجة ومشيت في اليوم دا وانا سرحان في اللى حصل و اي اللى انا عملتوا دا روحت روحت دروسي ودخلت ذاكرت وخلصت اللى عليا و بعديها افتكرت اللى حصل الصبح طلعت اشوف مين اللى صاحى من اخواتى لقيت الكل نايم فا دخلت الاوضة بتاعتى وفتحت الكمبيوتر ودخلت على النت وبدأت ابحث عن السكس و فليوم دا انا عملت اكتر من عشر مرات عادة سرية او ضربت عشرة ودخلت نمت و فليوم التانى صحيت وروحت المدرسة ودخلت نفس المدرسة وكانت جميلة قو يوميها وبدأت تيجى نحيتى وتغرينى وانا ذبي وقف خلاص وبعد الحصة ما خلصت جت الراحة او الفسحة ونزلت مع المدرسة وقولتها انا عاوز انيكك من كسك ذي في الافلام
المدرسة : انت عرفت الكلام دا منين
انا : انا امبارح دخلت على النت وشوفت كل حاجة وعرفت كمان
المدرسة : ضحكت وراحت شدانى من ايدى ودخلنا نفس الحمام و قفلت الباب وقعدت قدامى وطلعت ذبي اللى كان خلاص على اخرة و بدأت تمص فية وانا مش قادر وجيبت لبنى في بقها وهى بلعتة كله وبعد كدا خلعت هدومها ونزلت لحست كسها وامص بظرها لحد ما طلعت العسل بتعها وبعدا كدا مسكة ذبي وبدات تدخلة في طيزها وتقولى هنا هتحس بشعور احسن من الكس وانا بدات انيك فيها و هى مستمتعة بس هى كانت مفتوحة من طيزها قبل كدا من حبيبها بس حبيبها سابها ومشي وبعد ما نكتها في طيزها وجيبت لبنى في طيزها راحت نايمة على بطنها ودخلت ذبي للمرة التانية في طيزها وانا عمال اعمل فيها ذي الافلام وبعمل كل حاجة حد ما طلعت دبوس من الطرحة بتعتها وروحت غارس الدبوس في حلمة بزازها وهى وراحت مصوتة من الالم وقالت ليا انى اطلعها وانا مش اديت لكلامها اهتمام وفضلت انيك فيها وانا بلعب في بزازها وكسها وهى تصرخ من الالم والددبوس اللى في بزها وتعيط لانى كنت خرجت الدبوس وغرستة تانى في بزها اكتر من تلت مرات او اربعة لحد ما جبت لبنى في طيزها وخلصت وسحبت الدبوس من بزها الجميل وهى تقولى انت لو عنت تعمل كدا تانى انا مش هخليك تعمل معايا تانى وهنا روحت عامل حركها شوفتها في فلم و روحت دايس برجلى على رسها وضربتها على طيزها جامد قولت ليها انا اعمل اللى انا عاوزة فاهمة يا شرموطة وهى مش مصدقة نفسها وبعد ما تمالك نفسها قامت وقالت ليا ماشي وانا تحت امرك ولبست هدومى وهى كمان وطلعنا ذي كل مرة من غير ما حد ياخد باله منى او منها

وكدا يكون الجزا الاول انتها انا حذفت بعض الامور الغير مهما واختصرت الموضوع مع المدرسة عليكم
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و wtah2016
القصه جميله
 
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: البلبل الصداح و wtah2016
مقدمة
نتعرف الاول على الشخصيات
الاسامى الموجودة معنا مش حقيقية لاحترام الخصوصية
انا على شاب مش وسيم قوى متوسط الحجم ذبي طولة ٢٢ سم
مى صحبتى بنت جميلة جدا جسمها حلو بزازه متوسطة ومش طويلة ولا قصيرة
اسماء تكون صحبة مى الاولى بس هى مش في جمال مي هى جسمها حلو بس
شهد بنت اتعرفت عليها من المدرسة جميلة وتحس كدا انها مش من مصر جميلة وسطها حلو رفيعة وبزازها تحفة
اختى الصغيرة في جميلة جدا جسمها صغير و حلو قوى
كدا اتعرفنا على الشخصيات الاساسية اللى هيكون ليها دور كبير وفيه لسا شخصيات بس هنتعرف عليهم قدام

نبتدى الحكاية من اول ما كونت في الاعدادى كانت مدرسة صغيرة في البلد اللى كنت فيها كانوا اصحابي مش كتير كانوا اتنين او تلاتة بالكتير انا صحيت وروحت المدرسة عادى ذي اي يوم اقابل صحابي ونلعب شوية ونطلع الفصل كانت احدى المدرسات بتعتى صغيرة كان عدها حوالى 25 سنة بس مش متزوجة كانت المدرسة دى بتيجى المدرسة بلبس مش كويس كانت تدخل الفصل تشرح شوية وتقعد تبص علينا وترقبنا وهى بتشوف الواجب بتعنا لحد ما جت المدرسة فيوم بالبس مش كويس خالص مفتوح من عند بزازها وقصير من عند رجلها ودخلت علينا الفصل انا كنت لسة مش اعرف حاجة عن السكس وكدا فكان الموضوع عادى بالنسبة ليا دخلت الفصل شرحت وشافت الواجب وقعدت على الكرسي وهنا يبدا السكس الخاص بيا كانت قعدة على الكورسي وفاتحة رجليها الاتنين و الاندر بتعها ظهر ليا و واحدة واحدة لحظت انى ببص على الاندر بتعها بدات تفتح رجلها ليا وانا كنت منحرج ومش كنت عارف اعمل اي لحد ما لقيت ماية من كسها على الاندر مش كنت عارف الماية دى بتاعه اي وبعد كدا عرفت ان دا هو العسل بتعها وبعد ما شوفت العسل بتعها مغرق الاندر الحصة خلصت وفجأةلقيتها بتنادى عليا وبتقولى تعالى عوزاك تحت ونزل معها و دخلت حمام كان مقفول لسة بيتصلح وقالت ليا تعالى ورايا وانا روحت لانى مش كنت عارف حاجة اه وهى لابسة جيبة مش طويلة ومش قصيرة
انا : احنا بنعمل اي هنا
المدرسة: مش تخاف اي رأيك في اللى شوفتة فوق
انا : بأحراج هو اي اللى كان على هدومك دا
المدرسة: هو انت مش تعرف اي دا
انا : لا اول مرة اشوفة وبعدين هى مش دى كدا انتى عملتى حمام على نفسك
المدرسة : بكل شرمطة لا وبتقول كدا وهى بتخلع الاندر بتعها وراحت مسكتوا في ايديها وقالت ليا دا اسموا عسل البنت بتنزلوا من كسها لما بتكون هيجانة
انا مش كنت عارف اي الكلام دا والمدرسة دى كانت حاطة عينها عليا كل ما تدخل الفصل وانا كنت مش مهتم لانى كنت بحبها اكنها الاستاذة بتاعتى بس
نرجع للموضوع هى كانت عمالة تشرح كل حاجة ليا من الكس والبزاز و المص واللحس وكل حاجة وراحت قاعدة قدامى على الارض وفاتحة رجليها ليا وبتورينى كسها الوردى الجميل انا فجاه لقيت ذبي بدا يقف وكان طولة ساعتها ١٦ سم وهى فاتحة كسها المحلوق و الوردى ليا وانا كنت مكسوف منها ومش عارف اعمل اي لحد ما هى قالت ليا تعال اللحس ليا كسي انا كنت قرفان من الموضوع دا بس واحدة واحدة بدأت اشم ريحة كسها الجميلة وبدأت احط شفايفى على كسها وهى بتقولى اعمل اي لحد ما لقيت كسها بينزل عسل بكترة وهي صوتها عمال يعلى وتصوت وانا بلحس كسها حسيت بحاجة ناشفة وبتشوك في كسها ورحت ضاغط عليها جامد بأيدى انا حرفيا كنت شوية وشدها من مكنها بس فجأة لقيتها صوتت وصوتها بقا عالى ولقيتها عملت ماية في وشي وعرف بعد كدا ان دا اسموا البظر والقذف دا اسموا الرعشة وبعد ما خلصت لقيتها بتقولى دورك انت تتمتع وانا مش فاهم لقيتها مسكت البنطلون وراحة منزلاه تحت هو الشورت ومسكت ذبي وتقولى ذبك تخين كدا ليه ها هو منظرى وانا شرموطة عجبك وبدأت تلحس فية شيوة وروحت جايب لبنى في بقها بعد كدا هى لبسة هدومها وانا كمان وطلعنا من غير ما حد يلاحظ اي حاجة ومشيت في اليوم دا وانا سرحان في اللى حصل و اي اللى انا عملتوا دا روحت روحت دروسي ودخلت ذاكرت وخلصت اللى عليا و بعديها افتكرت اللى حصل الصبح طلعت اشوف مين اللى صاحى من اخواتى لقيت الكل نايم فا دخلت الاوضة بتاعتى وفتحت الكمبيوتر ودخلت على النت وبدأت ابحث عن السكس و فليوم دا انا عملت اكتر من عشر مرات عادة سرية او ضربت عشرة ودخلت نمت و فليوم التانى صحيت وروحت المدرسة ودخلت نفس المدرسة وكانت جميلة قو يوميها وبدأت تيجى نحيتى وتغرينى وانا ذبي وقف خلاص وبعد الحصة ما خلصت جت الراحة او الفسحة ونزلت مع المدرسة وقولتها انا عاوز انيكك من كسك ذي في الافلام
المدرسة : انت عرفت الكلام دا منين
انا : انا امبارح دخلت على النت وشوفت كل حاجة وعرفت كمان
المدرسة : ضحكت وراحت شدانى من ايدى ودخلنا نفس الحمام و قفلت الباب وقعدت قدامى وطلعت ذبي اللى كان خلاص على اخرة و بدأت تمص فية وانا مش قادر وجيبت لبنى في بقها وهى بلعتة كله وبعد كدا خلعت هدومها ونزلت لحست كسها وامص بظرها لحد ما طلعت العسل بتعها وبعدا كدا مسكة ذبي وبدات تدخلة في طيزها وتقولى هنا هتحس بشعور احسن من الكس وانا بدات انيك فيها و هى مستمتعة بس هى كانت مفتوحة من طيزها قبل كدا من حبيبها بس حبيبها سابها ومشي وبعد ما نكتها في طيزها وجيبت لبنى في طيزها راحت نايمة على بطنها ودخلت ذبي للمرة التانية في طيزها وانا عمال اعمل فيها ذي الافلام وبعمل كل حاجة حد ما طلعت دبوس من الطرحة بتعتها وروحت غارس الدبوس في حلمة بزازها وهى وراحت مصوتة من الالم وقالت ليا انى اطلعها وانا مش اديت لكلامها اهتمام وفضلت انيك فيها وانا بلعب في بزازها وكسها وهى تصرخ من الالم والددبوس اللى في بزها وتعيط لانى كنت خرجت الدبوس وغرستة تانى في بزها اكتر من تلت مرات او اربعة لحد ما جبت لبنى في طيزها وخلصت وسحبت الدبوس من بزها الجميل وهى تقولى انت لو عنت تعمل كدا تانى انا مش هخليك تعمل معايا تانى وهنا روحت عامل حركها شوفتها في فلم و روحت دايس برجلى على رسها وضربتها على طيزها جامد قولت ليها انا اعمل اللى انا عاوزة فاهمة يا شرموطة وهى مش مصدقة نفسها وبعد ما تمالك نفسها قامت وقالت ليا ماشي وانا تحت امرك ولبست هدومى وهى كمان وطلعنا ذي كل مرة من غير ما حد ياخد باله منى او منها

وكدا يكون الجزا الاول انتها انا حذفت بعض الامور الغير مهما واختصرت الموضوع مع المدرسة عليكم

الجزا التانى
بعد شهرين من النيك المستمر مع المدرسة بتاعتى ونيك الطيز في حمام المدرسة المهجور عرفت كل حاجة عن السكس من اول سكس الرومانسي لحد سكس التعذيب وهنا قررت ان انيك اي بنت تعجبنى بس الاول اخلى المدرسة بتاعتى تكون عبدة عندى وبدات افكر في الموضوع دا لحد ما قالت ليا ان اخوتها وابوها وامها مسافرين اسبوع مصيف وان هى هتقعد في البيت لوحدها وان هى عاوزانى ابات معها بحكم ان احنا جيران واكتر كمان قولت ليها ماشي بس قولى لابويا الاول وفعلا حصل وابويا وافق و جهزت هدومى وحاجتى وانا طالع من البيت شوفت الصيدالية اللى قدام البيت مفتوحة روحت داخل واشتريت ابر حقن علشان استخدمها خلصت وطلعت البيت بتاع المدرسة علشان نبدا السكس التعذيب واخليها عبدة عندى طلعت خبطت على الباب وفتحت ليا وهى لابسة برا واندر فتلة كانت حرفيا جامدة بزازها باينة من تحت البرا وكسها مش باين قوى بس طيازها البيضة كانت مثيرة قوى لدرجة ان ذبي وقف على طيزها ومش قدرت امسك نفسي بولقيتنى بدخلها لجوة بسرعة وبقولها الشرموطة طالعة تفتح الباب بالهدوم دى لية هو افرض مش انا اللى خبطت عليكى كنت هتعملى اي هى بكل شرمطة هخلى الشخص دا ينكنى انا هنا اتعصبت وروحت رابط ايديها ورجليها وهى كانت بتقاوم بس مش عارفة تفلت لانها كانت نوعا ما صغيرة شوية وبعد ما ربطها طلعت الابر اللى انا اشتريتها وخلعت الاحزام وقولت ليها يعنى هتخلى اي حد ينيكك يا شرموطة لي هو انت مش شيفانى راجل وهى تقولى لا انت راجل بس ابوس ايدك بلاش ضرب علشان مش بقدر استحمل انا مش خت كلامها في بالى وروحت نازل بالحزام على طيزها وكسها وهى من الالم مش قدرت تستحمل وفضلت تصرخ وتهدد فيا انها هتخلينى اسقط لو مش بطلت ضرب فيها انا اتعصبت اكتر وفضلت اضرب فيها وعلى كل حتة في جسمها بالحزام لحد ما بزازها وطيزها وكسها من كتر الضرب خلاص بقوا زى الدم وقولت ليا هتخلينى اسقط ردت عليا وهى بتعيت انا اسفة خلاص مش هعمل حاجة ممكن تفكنى يا على دا انا حبيبتك نورا اه هو دا اسم الاستاذة انا رديت عليها اسمى سيدك على وبعدين انتى لما تكونى معايا انا انتى تكونى الشرموطة والخدامة بتاعتى فاهما ولا لا قالت ليا انا موافقة بس فكنى بقا انا قولت ليها لا وطلعت الابر اللى كانت معيا وحطيت اتنين في حلمة بزازها و واحدة في بظرها و واحدة في خرم طيزها من برا وهى عمالة تصرخ من الالم وانا اقول ليها مش اسمعلك صوت فاهمه ولا لا هى سكتت روحت منزل ايدى على كسها وبلمس بظرها راحت مطلعا ااااااااااه بكل شرمطة انا مش قولت ليكى مس اسمع صوت طلعى لسانك اول ما طلعت لسانها مسكتوا بايدى وطلعت ابرا من معايا وغرستها في لسانها هى من كتر الالم جابت عسلها للمرة الاولى وانا علان اطفي نار اللى جوايا سبتها على الوضع دا من 6 المغرب لحد الساعة 12 بليل وكل شوية اروح اضرب فيها بالحزام و احرك الابر بصبعى هى مغروسه جواها وهى مش تستحمل وتجيب نافورة عسل في كل مرة لحد ما قررت اخيرا انى انيكها روحت رايح عندها وطلعت الابرة من لسنها وبوستها بوسة صغيرة قولت ليا عاوزه تتناكى يا لبوة ردت عليا ايوا انا ضربت طيزها بايدى صرخت اااااااااااه كفية ضرب يا سيدى انا خلاص مش اقدر استحمل الضرب انا سكت عن الضرب وخليتها وهى مربوطة انها تبوسنى وفضلنا كنا نبوس بعض لحد ما نورا قالت ليا انها مش قادرة وعاوزه ذبي في طيزها انا خلعت بنطلونى وطلعت ذبي علشان تمصة وفضلت احشر ذبي في بقها لحد ما تنخق واروح مطلع ذبي وهى كل ما ادخل ذبي في كسها تنزل رياله من يقها بكتر وانا اخد الرياله دى واحطها على ايدى و على كهسا وطيزها و ابعبص فيها لحد ما جيبت لبنى وهي جابت عسلها قومت وذبي واقف ودخلتوا في طيزها وهى بوضع الدوجى ومربوطة ولسة الابر في بزازها وكسها وخرم طيزها وانا بنيك فيها وهى تصرخ من الالم لان الابرة اللى في بظرها و طيزها بيتحركوا وانا بلعب في كسها وبنيك طيزها وتصرخ اااااااه يا على لا اااااااه ابوس ايدك يا سيدى ابوس ايدك طلع الابر منى اااااااااااه كفاية وانا مش معبر فيها وبلعب في الابرة اللى في بظرها لحد ما جبت لبنى وهى جابت عسلها خلصنا الساعة واحدة بليل انا دخلت نمت على السرير وسبتها في الصالة زى مهى مربوطة والابر في كسها وطيزها وبزازها هى بتترجانى انى افكها واطلع الابر بي مش اهتميت و دخلت الاوضة وقفلت الباب ونمت صحيت تانى يوم الساعة 6 طلعت اشوف هى عاملة اية وكانت المفاجة كسها وارم هو وخرم طيزها و حلمة بزازها الاتنين انا مش اهتميت صحيتها وانا حاطت ايدى على كسها وهي اااه براحة اول ما خدت بالها ان كسها وارم هو حلمة بزازها اتصدمت وانا عمال اللعب في كسها وبزازها وهى ااااه كفاية ابوس ايدك انا اسفة خلاص معلش انا شرموطة سبنى هنا هي صعبت عليا فا قررت انى اشيل الابر من جسمها وبعد ما طلعت الابر كمية ددمم كبيرة نزلت من بظرها وطيزها وبزازها وفكيتها ودخلنا الحمام استحمينا وطلعنا دخلنا الاوضة وانا قعدت اللعب في كسها والحس فية وفي طيزها لحد ما جابت عسلها وشربت عسلها كلوا كان طعموا حلو وافضل من اى مرة قبل كدا وبعدها لما حسيت انها مش عانت قادرة تستحمل دخلت ذبي في كسها وكان دا اغبى قرار لانها كانت لسه بنت بنوت ايو الشرموطة نورا طلعت عذراء انا اتصدمت وهي كمان لانها مش كانت تتخيل ان اللى هيفتحها تلميذها انا كلمتها اي هو العرص اللى فتح طيزك مش فتح كسك ليه هي اتصدمت وقالت ليا انت عرفت ازاى انى كنت مفتوحة من طيزى قبل كدا انا بكل عصيبة انا اللى اسال بس ردت عليا وقالت ليا ان خطيبها قبل ما يسبها و في الشهر الاول من الخطوبة كان بينيكنى في طيزى بس وبعد ما زهق منى سابنى ومشي العرص انا فضلت انيك فيها لحد ما حسيت انى هجيب لبنى وطلعت ذبي من كسها وخليتها تشرب لبنى كلوا وبعد الاسبوع دا مخلص وقبل ما اهلها يوصلوا البيت طلعت من معاها علبة متوسطة الحجم كدا وقالت ليا ان ادهن بيها ذبي كل يوم علشان يكبر وانا وافقت وخت منها العلبة ودا كان غلط كبير لان بعد تقريبا سنة ونص الكريم دا كان مفعولة قوى عليا لان خلى ذبي يطول ويتخن لحد ما بقا بيشبة الحصان حرفيا وانا بكتب القصة دى ذبي طولة 40 سم هتعرفوا كل حاجة قدام انا بعد ما اخت علبة الكريم وقبل ما اروح قولت ليها تجهز اختها اسيل اللى اصغر منى واللى كانت في ستة ابتدائي للنيك هي رفضت بس بعد كدا واصرار منى وافقت وقالت انها هتعمل اللى عليها
كدا يكون الجزاء التانى خلص والجزاء التالت بعد يوم او يومين من دلوقتى الجزا التالت هيكون حماس واثارة كبيرة حرفيا فااستعدوا
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: wtah2016
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوعك اوڤر وملوش طعم ولا معني مقرف بمعني الكلمة
 
  • عجبني
التفاعلات: زبى حفار
طالما القصه فيها ساديه مش هكملها خالص بلاش تعزييب
 
مقدمة
نتعرف الاول على الشخصيات
الاسامى الموجودة معنا مش حقيقية لاحترام الخصوصية
انا على شاب مش وسيم قوى متوسط الحجم ذبي طولة ٢٢ سم
مى صحبتى بنت جميلة جدا جسمها حلو بزازه متوسطة ومش طويلة ولا قصيرة
اسماء تكون صحبة مى الاولى بس هى مش في جمال مي هى جسمها حلو بس
شهد بنت اتعرفت عليها من المدرسة جميلة وتحس كدا انها مش من مصر جميلة وسطها حلو رفيعة وبزازها تحفة
اختى الصغيرة في جميلة جدا جسمها صغير و حلو قوى
كدا اتعرفنا على الشخصيات الاساسية اللى هيكون ليها دور كبير وفيه لسا شخصيات بس هنتعرف عليهم قدام

نبتدى الحكاية من اول ما كونت في الاعدادى كانت مدرسة صغيرة في البلد اللى كنت فيها كانوا اصحابي مش كتير كانوا اتنين او تلاتة بالكتير انا صحيت وروحت المدرسة عادى ذي اي يوم اقابل صحابي ونلعب شوية ونطلع الفصل كانت احدى المدرسات بتعتى صغيرة كان عدها حوالى 25 سنة بس مش متزوجة كانت المدرسة دى بتيجى المدرسة بلبس مش كويس كانت تدخل الفصل تشرح شوية وتقعد تبص علينا وترقبنا وهى بتشوف الواجب بتعنا لحد ما جت المدرسة فيوم بالبس مش كويس خالص مفتوح من عند بزازها وقصير من عند رجلها ودخلت علينا الفصل انا كنت لسة مش اعرف حاجة عن السكس وكدا فكان الموضوع عادى بالنسبة ليا دخلت الفصل شرحت وشافت الواجب وقعدت على الكرسي وهنا يبدا السكس الخاص بيا كانت قعدة على الكورسي وفاتحة رجليها الاتنين و الاندر بتعها ظهر ليا و واحدة واحدة لحظت انى ببص على الاندر بتعها بدات تفتح رجلها ليا وانا كنت منحرج ومش كنت عارف اعمل اي لحد ما لقيت ماية من كسها على الاندر مش كنت عارف الماية دى بتاعه اي وبعد كدا عرفت ان دا هو العسل بتعها وبعد ما شوفت العسل بتعها مغرق الاندر الحصة خلصت وفجأةلقيتها بتنادى عليا وبتقولى تعالى عوزاك تحت ونزل معها و دخلت حمام كان مقفول لسة بيتصلح وقالت ليا تعالى ورايا وانا روحت لانى مش كنت عارف حاجة اه وهى لابسة جيبة مش طويلة ومش قصيرة
انا : احنا بنعمل اي هنا
المدرسة: مش تخاف اي رأيك في اللى شوفتة فوق
انا : بأحراج هو اي اللى كان على هدومك دا
المدرسة: هو انت مش تعرف اي دا
انا : لا اول مرة اشوفة وبعدين هى مش دى كدا انتى عملتى حمام على نفسك
المدرسة : بكل شرمطة لا وبتقول كدا وهى بتخلع الاندر بتعها وراحت مسكتوا في ايديها وقالت ليا دا اسموا عسل البنت بتنزلوا من كسها لما بتكون هيجانة
انا مش كنت عارف اي الكلام دا والمدرسة دى كانت حاطة عينها عليا كل ما تدخل الفصل وانا كنت مش مهتم لانى كنت بحبها اكنها الاستاذة بتاعتى بس
نرجع للموضوع هى كانت عمالة تشرح كل حاجة ليا من الكس والبزاز و المص واللحس وكل حاجة وراحت قاعدة قدامى على الارض وفاتحة رجليها ليا وبتورينى كسها الوردى الجميل انا فجاه لقيت ذبي بدا يقف وكان طولة ساعتها ١٦ سم وهى فاتحة كسها المحلوق و الوردى ليا وانا كنت مكسوف منها ومش عارف اعمل اي لحد ما هى قالت ليا تعال اللحس ليا كسي انا كنت قرفان من الموضوع دا بس واحدة واحدة بدأت اشم ريحة كسها الجميلة وبدأت احط شفايفى على كسها وهى بتقولى اعمل اي لحد ما لقيت كسها بينزل عسل بكترة وهي صوتها عمال يعلى وتصوت وانا بلحس كسها حسيت بحاجة ناشفة وبتشوك في كسها ورحت ضاغط عليها جامد بأيدى انا حرفيا كنت شوية وشدها من مكنها بس فجأة لقيتها صوتت وصوتها بقا عالى ولقيتها عملت ماية في وشي وعرف بعد كدا ان دا اسموا البظر والقذف دا اسموا الرعشة وبعد ما خلصت لقيتها بتقولى دورك انت تتمتع وانا مش فاهم لقيتها مسكت البنطلون وراحة منزلاه تحت هو الشورت ومسكت ذبي وتقولى ذبك تخين كدا ليه ها هو منظرى وانا شرموطة عجبك وبدأت تلحس فية شيوة وروحت جايب لبنى في بقها بعد كدا هى لبسة هدومها وانا كمان وطلعنا من غير ما حد يلاحظ اي حاجة ومشيت في اليوم دا وانا سرحان في اللى حصل و اي اللى انا عملتوا دا روحت روحت دروسي ودخلت ذاكرت وخلصت اللى عليا و بعديها افتكرت اللى حصل الصبح طلعت اشوف مين اللى صاحى من اخواتى لقيت الكل نايم فا دخلت الاوضة بتاعتى وفتحت الكمبيوتر ودخلت على النت وبدأت ابحث عن السكس و فليوم دا انا عملت اكتر من عشر مرات عادة سرية او ضربت عشرة ودخلت نمت و فليوم التانى صحيت وروحت المدرسة ودخلت نفس المدرسة وكانت جميلة قو يوميها وبدأت تيجى نحيتى وتغرينى وانا ذبي وقف خلاص وبعد الحصة ما خلصت جت الراحة او الفسحة ونزلت مع المدرسة وقولتها انا عاوز انيكك من كسك ذي في الافلام
المدرسة : انت عرفت الكلام دا منين
انا : انا امبارح دخلت على النت وشوفت كل حاجة وعرفت كمان
المدرسة : ضحكت وراحت شدانى من ايدى ودخلنا نفس الحمام و قفلت الباب وقعدت قدامى وطلعت ذبي اللى كان خلاص على اخرة و بدأت تمص فية وانا مش قادر وجيبت لبنى في بقها وهى بلعتة كله وبعد كدا خلعت هدومها ونزلت لحست كسها وامص بظرها لحد ما طلعت العسل بتعها وبعدا كدا مسكة ذبي وبدات تدخلة في طيزها وتقولى هنا هتحس بشعور احسن من الكس وانا بدات انيك فيها و هى مستمتعة بس هى كانت مفتوحة من طيزها قبل كدا من حبيبها بس حبيبها سابها ومشي وبعد ما نكتها في طيزها وجيبت لبنى في طيزها راحت نايمة على بطنها ودخلت ذبي للمرة التانية في طيزها وانا عمال اعمل فيها ذي الافلام وبعمل كل حاجة حد ما طلعت دبوس من الطرحة بتعتها وروحت غارس الدبوس في حلمة بزازها وهى وراحت مصوتة من الالم وقالت ليا انى اطلعها وانا مش اديت لكلامها اهتمام وفضلت انيك فيها وانا بلعب في بزازها وكسها وهى تصرخ من الالم والددبوس اللى في بزها وتعيط لانى كنت خرجت الدبوس وغرستة تانى في بزها اكتر من تلت مرات او اربعة لحد ما جبت لبنى في طيزها وخلصت وسحبت الدبوس من بزها الجميل وهى تقولى انت لو عنت تعمل كدا تانى انا مش هخليك تعمل معايا تانى وهنا روحت عامل حركها شوفتها في فلم و روحت دايس برجلى على رسها وضربتها على طيزها جامد قولت ليها انا اعمل اللى انا عاوزة فاهمة يا شرموطة وهى مش مصدقة نفسها وبعد ما تمالك نفسها قامت وقالت ليا ماشي وانا تحت امرك ولبست هدومى وهى كمان وطلعنا ذي كل مرة من غير ما حد ياخد باله منى او منها

وكدا يكون الجزا الاول انتها انا حذفت بعض الامور الغير مهما واختصرت الموضوع مع المدرسة عليكم

الجزا التانى
بعد شهرين من النيك المستمر مع المدرسة بتاعتى ونيك الطيز في حمام المدرسة المهجور عرفت كل حاجة عن السكس من اول سكس الرومانسي لحد سكس التعذيب وهنا قررت ان انيك اي بنت تعجبنى بس الاول اخلى المدرسة بتاعتى تكون عبدة عندى وبدات افكر في الموضوع دا لحد ما قالت ليا ان اخوتها وابوها وامها مسافرين اسبوع مصيف وان هى هتقعد في البيت لوحدها وان هى عاوزانى ابات معها بحكم ان احنا جيران واكتر كمان قولت ليها ماشي بس قولى لابويا الاول وفعلا حصل وابويا وافق و جهزت هدومى وحاجتى وانا طالع من البيت شوفت الصيدالية اللى قدام البيت مفتوحة روحت داخل واشتريت ابر حقن علشان استخدمها خلصت وطلعت البيت بتاع المدرسة علشان نبدا السكس التعذيب واخليها عبدة عندى طلعت خبطت على الباب وفتحت ليا وهى لابسة برا واندر فتلة كانت حرفيا جامدة بزازها باينة من تحت البرا وكسها مش باين قوى بس طيازها البيضة كانت مثيرة قوى لدرجة ان ذبي وقف على طيزها ومش قدرت امسك نفسي بولقيتنى بدخلها لجوة بسرعة وبقولها الشرموطة طالعة تفتح الباب بالهدوم دى لية هو افرض مش انا اللى خبطت عليكى كنت هتعملى اي هى بكل شرمطة هخلى الشخص دا ينكنى انا هنا اتعصبت وروحت رابط ايديها ورجليها وهى كانت بتقاوم بس مش عارفة تفلت لانها كانت نوعا ما صغيرة شوية وبعد ما ربطها طلعت الابر اللى انا اشتريتها وخلعت الاحزام وقولت ليها يعنى هتخلى اي حد ينيكك يا شرموطة لي هو انت مش شيفانى راجل وهى تقولى لا انت راجل بس ابوس ايدك بلاش ضرب علشان مش بقدر استحمل انا مش خت كلامها في بالى وروحت نازل بالحزام على طيزها وكسها وهى من الالم مش قدرت تستحمل وفضلت تصرخ وتهدد فيا انها هتخلينى اسقط لو مش بطلت ضرب فيها انا اتعصبت اكتر وفضلت اضرب فيها وعلى كل حتة في جسمها بالحزام لحد ما بزازها وطيزها وكسها من كتر الضرب خلاص بقوا زى الدم وقولت ليا هتخلينى اسقط ردت عليا وهى بتعيت انا اسفة خلاص مش هعمل حاجة ممكن تفكنى يا على دا انا حبيبتك نورا اه هو دا اسم الاستاذة انا رديت عليها اسمى سيدك على وبعدين انتى لما تكونى معايا انا انتى تكونى الشرموطة والخدامة بتاعتى فاهما ولا لا قالت ليا انا موافقة بس فكنى بقا انا قولت ليها لا وطلعت الابر اللى كانت معيا وحطيت اتنين في حلمة بزازها و واحدة في بظرها و واحدة في خرم طيزها من برا وهى عمالة تصرخ من الالم وانا اقول ليها مش اسمعلك صوت فاهمه ولا لا هى سكتت روحت منزل ايدى على كسها وبلمس بظرها راحت مطلعا ااااااااااه بكل شرمطة انا مش قولت ليكى مس اسمع صوت طلعى لسانك اول ما طلعت لسانها مسكتوا بايدى وطلعت ابرا من معايا وغرستها في لسانها هى من كتر الالم جابت عسلها للمرة الاولى وانا علان اطفي نار اللى جوايا سبتها على الوضع دا من 6 المغرب لحد الساعة 12 بليل وكل شوية اروح اضرب فيها بالحزام و احرك الابر بصبعى هى مغروسه جواها وهى مش تستحمل وتجيب نافورة عسل في كل مرة لحد ما قررت اخيرا انى انيكها روحت رايح عندها وطلعت الابرة من لسنها وبوستها بوسة صغيرة قولت ليا عاوزه تتناكى يا لبوة ردت عليا ايوا انا ضربت طيزها بايدى صرخت اااااااااااه كفية ضرب يا سيدى انا خلاص مش اقدر استحمل الضرب انا سكت عن الضرب وخليتها وهى مربوطة انها تبوسنى وفضلنا كنا نبوس بعض لحد ما نورا قالت ليا انها مش قادرة وعاوزه ذبي في طيزها انا خلعت بنطلونى وطلعت ذبي علشان تمصة وفضلت احشر ذبي في بقها لحد ما تنخق واروح مطلع ذبي وهى كل ما ادخل ذبي في كسها تنزل رياله من يقها بكتر وانا اخد الرياله دى واحطها على ايدى و على كهسا وطيزها و ابعبص فيها لحد ما جيبت لبنى وهي جابت عسلها قومت وذبي واقف ودخلتوا في طيزها وهى بوضع الدوجى ومربوطة ولسة الابر في بزازها وكسها وخرم طيزها وانا بنيك فيها وهى تصرخ من الالم لان الابرة اللى في بظرها و طيزها بيتحركوا وانا بلعب في كسها وبنيك طيزها وتصرخ اااااااه يا على لا اااااااه ابوس ايدك يا سيدى ابوس ايدك طلع الابر منى اااااااااااه كفاية وانا مش معبر فيها وبلعب في الابرة اللى في بظرها لحد ما جبت لبنى وهى جابت عسلها خلصنا الساعة واحدة بليل انا دخلت نمت على السرير وسبتها في الصالة زى مهى مربوطة والابر في كسها وطيزها وبزازها هى بتترجانى انى افكها واطلع الابر بي مش اهتميت و دخلت الاوضة وقفلت الباب ونمت صحيت تانى يوم الساعة 6 طلعت اشوف هى عاملة اية وكانت المفاجة كسها وارم هو وخرم طيزها و حلمة بزازها الاتنين انا مش اهتميت صحيتها وانا حاطت ايدى على كسها وهي اااه براحة اول ما خدت بالها ان كسها وارم هو حلمة بزازها اتصدمت وانا عمال اللعب في كسها وبزازها وهى ااااه كفاية ابوس ايدك انا اسفة خلاص معلش انا شرموطة سبنى هنا هي صعبت عليا فا قررت انى اشيل الابر من جسمها وبعد ما طلعت الابر كمية ددمم كبيرة نزلت من بظرها وطيزها وبزازها وفكيتها ودخلنا الحمام استحمينا وطلعنا دخلنا الاوضة وانا قعدت اللعب في كسها والحس فية وفي طيزها لحد ما جابت عسلها وشربت عسلها كلوا كان طعموا حلو وافضل من اى مرة قبل كدا وبعدها لما حسيت انها مش عانت قادرة تستحمل دخلت ذبي في كسها وكان دا اغبى قرار لانها كانت لسه بنت بنوت ايو الشرموطة نورا طلعت عذراء انا اتصدمت وهي كمان لانها مش كانت تتخيل ان اللى هيفتحها تلميذها انا كلمتها اي هو العرص اللى فتح طيزك مش فتح كسك ليه هي اتصدمت وقالت ليا انت عرفت ازاى انى كنت مفتوحة من طيزى قبل كدا انا بكل عصيبة انا اللى اسال بس ردت عليا وقالت ليا ان خطيبها قبل ما يسبها و في الشهر الاول من الخطوبة كان بينيكنى في طيزى بس وبعد ما زهق منى سابنى ومشي العرص انا فضلت انيك فيها لحد ما حسيت انى هجيب لبنى وطلعت ذبي من كسها وخليتها تشرب لبنى كلوا وبعد الاسبوع دا مخلص وقبل ما اهلها يوصلوا البيت طلعت من معاها علبة متوسطة الحجم كدا وقالت ليا ان ادهن بيها ذبي كل يوم علشان يكبر وانا وافقت وخت منها العلبة ودا كان غلط كبير لان بعد تقريبا سنة ونص الكريم دا كان مفعولة قوى عليا لان خلى ذبي يطول ويتخن لحد ما بقا بيشبة الحصان حرفيا وانا بكتب القصة دى ذبي طولة 40 سم هتعرفوا كل حاجة قدام انا بعد ما اخت علبة الكريم وقبل ما اروح قولت ليها تجهز اختها اسيل اللى اصغر منى واللى كانت في ستة ابتدائي للنيك هي رفضت بس بعد كدا واصرار منى وافقت وقالت انها هتعمل اللى عليها
كدا يكون الجزاء التانى خلص والجزاء التالت بعد يوم او يومين من دلوقتى الجزا التالت هيكون حماس واثارة كبيرة حرفيا فااستعدوا
بصراحه انا مش بحبطك لان فيه ناس بتحب النوع ده من القصص بس القصه مش متناسقه ابدا ممكن يبقي عندك افضل من كده وبعدين 40سم انت كده تنيك بهايم مش بشر مفيش الكلام ده
 
  • عجبني
التفاعلات: زبى حفار
بصراحه انا مش بحبطك لان فيه ناس بتحب النوع ده من القصص بس القصه مش متناسقه ابدا ممكن يبقي عندك افضل من كده وبعدين 40سم انت كده تنيك بهايم مش بشر مفيش الكلام ده
دا لان انا اساسا مش مصرى انا جنسيتى مصر بس انا ابويا وامى من اصول افريقية
 
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: البلبل الصداح
  • ماااشي
التفاعلات: البلبل الصداح
موضوعك اوڤر وملوش طعم ولا معني مقرف بمعني الكلمة
دا لانى مش بعرف اعبر عن طريق الكتابة بس لو كان حوار بيني وبينك كان هيكون في كلام تانى
 
بصراحه انا مش بحبطك لان فيه ناس بتحب النوع ده من القصص بس القصه مش متناسقه ابدا ممكن يبقي عندك افضل من كده وبعدين 40سم انت كده تنيك بهايم مش بشر مفيش الكلام ده
انا طول ذبي حاليا 40 انما في القصة من 17 الى 30
 
دا لان انا اساسا مش مصرى انا جنسيتى مصر بس انا ابويا وامى من اصول افريقية
مهما كان خليك واقعي عشان اعرف ادخل في القصة الواقع اجمل
 
العلاقة بين المدرسة مع واحد من طلاب فصلها منتشرة في الدول الاوربية .. ودا ضد القانون لو الطالب اقل من 16 سنة ..
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%